سرخط خبرها

هیچ مدرسه‌ای در مشهد تعطیل نیست | درخصوص مسمومیت دانش آموزان مشهدی کسی بازداشت نشده است

  • کد خبر: ۱۵۳۶۵۴
  • ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱
هیچ مدرسه‌ای در مشهد تعطیل نیست | درخصوص مسمومیت دانش آموزان مشهدی کسی بازداشت نشده است
فرماندار مشهد تأکید کرد: هیچ مدرسه‌ای در مشهد تعطیل نیست و نگرانی بابت حضور دانش‌آموزان در مدرسه وجود ندارد.

محسن داوری در گفت‌وگو با شهرآرانیوز درباره آخرین وضعیت مدارس شهر مشهد بعد از مسمومیت‌های برخی دانش‌آموزان اظهار کرد: روز یکشنبه مواردی درباره مسمومیت دانش‌آموزان در تعداد اندکی از مدارس مشهد به ما گزارش شد. در این مدارس دانش‌آموزان ابراز علائمی مانند سرگیجه، حالت تهوع و تنگی نفس داشتند که البته حوزه‌های درمانی و بهداشتی وارد شدند و پای کار آمدند. ما نیز همراه با سایر بخش‌ها در حال بررسی علت این اتفاق هستیم.

وی گفت: علائم بخش زیادی از این دانش‌آموزان در مدرسه بررسی شد و مشکل خاصی نداشتند. تعدادی هم به بیمارستان‌ها منتقل شدند و پس از اینکه روند رسیدگی درمانشان تکمیل شد، ترخیص شدند.

فرماندار مشهد ادامه داد: این موضوع در همه ابعاد در حال بررسی است و اکنون جای نگرانی نیست و تمام تدابیر در مدارس اندیشیده شده است.

داوری تأکید کرد: هیچ مدرسه‌ای در مشهد تعطیل نیست و نگرانی بابت حضور دانش‌آموزان در مدرسه وجود ندارد. در شرایط فعلی دشمن نیز دست به شایعه‌سازی می‌زند و اخباری را منتشر می‌کند تا جامعه را ملتهب کند که نباید این شایعات را جدی گرفت.

وی افزود: هوشیاری مردم و اولیا و دانش‌آموزان همیشه مشخص بوده و الان هم لازم است از سوءاستفاده دشمن جلوگیری شود.

داوری تصریح کرد: تا الان هیچ گزارشی مبنی بر بازداشت فردی یا تحرکات نداشته‌ایم و منتظریم تحقیقات امنیتی و پزشکی به پایان برسد تا براساس آن تصمیماتی را در شورای تأمین اتخاذ کنیم. همه بخش‌های مربوط در تلاش هستند و اقدامات جدی درحال انجام است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->